SPÓŁDZIELNIA PRACY
LEKARZY SPECJALISTÓW
INFORMACJA
(91) 434 73 06 (91) 434 73 06
REJESTRACJA ONLINE Rejestracja online Medicus Facebook
Menu
Informujemy, że wyniki laboratoryjne online są dostępne przez okres 3 miesięcy od momentu wykonania badania. OK

REJESTRACJA ONLINE

REGULAMIN REJESTRACJI ONLINE


Regulamin systemu rezerwacji i opłat internetowych.

1.Definicje.
1.1. Usługodawca - Spółdzielnia Pracy Lekarzy Specjalistów „Medicus” z siedzibą w Szczecinie, Plac Zwycięstwa 1, 70-233, KRS 0000177352, NIP 8520000602, REGON 000421569, właściciel Portalu internetowego na którym odbywa się rejestracja online pacjentów.
1.2. Usługa – usługa świadczona drogą elektroniczną zapewniająca dostęp do konta na warunkach określonych w niniejszym Regulaminie. Usługa jest świadczona za pośrednictwem Portalu internetowego wyłącznie w celu umożliwienia Pacjentom dokonania rejestracji internetowej na wybrane usługi medyczne.
1.3. Portal internetowy - portal internetowy pod adresem www.medicus.szczecin.pl, obsługujący informację, rejestracje on-line oraz generowanie linków do płatności internetowych.
1.4. Użytkownik - osoba fizyczna która założyła konto na Portalu internetowym i zarządza usługami dla dodanych przez siebie Pacjentów. Podstawowym sposobem komunikacji elektronicznej z Użytkownikiem są wiadomości poczty e-mail wysyłane na adres podany w trakcie zakładania Konta użytkownika.
1.5. Pacjent - osoba fizyczna, przypisana do konta użytkownika, która będzie korzystała z usług oferowanych przez Usługodawcę.
1.6. Konto użytkownika - konto użytkownika na Portalu internetowym. Do jednego Konta Użytkownika może być przypisanych kilku Pacjentów, tj. Użytkownik, dzieci pozostające pod opieką Użytkownika lub osoby będące pod jego opieką prawną lub co do których jest on przedstawicielem ustawowym.
1.7. Logowanie - proces uwierzytelnienia Użytkownika, polegający na podaniu identyfikatora Użytkownika oraz hasła uwierzytelniającego w celu uzyskania dostępu do usług Portalu internetowego.
1.8. Dane osobowe - dane osobowe w rozumieniu art. 4 pkt 1. RODO.
1.9. Umowa sprzedaży - umowa sprzedaży w rozumieniu ustawy Kodeks cywilny, zawierana pomiędzy Usługodawcą a Pacjentem z wykorzystaniem środków porozumiewania się na odległość za pośrednictwem Portalu internetowego, której przedmiotem jest usługa medyczna.
1.10.Płatność - płatność internetowa dokonana w związku z zakupem usługi medycznej oferowanej za pośrednictwem Portalu internetowego.
  
2.Postanowienia ogólne.
2.1.Niniejszy regulamin określa zasady funkcjonowania rejestracji on-line w Spółdzielni Pracy Lekarzy Specjalistów „Medicus” w Szczecinie.
2.2.Administratorem Danych Osobowych pacjentów jest Usługodawca, tj. Spółdzielnia Pracy Lekarzy Specjalistów „Medicus”, Plac Zwycięstwa 1, 70-233 Szczecin, NIP 8520000602, Regon 000421569, centrala telefoniczna: 91 434 73 06.
2.3.Niniejszy regulamin określa warunki i zasady świadczenia usług drogą elektroniczną z wykorzystaniem Portalu internetowego, w tym w szczególności warunki i zasady zakładania, usuwania oraz korzystania z usług konta Użytkownika.
2.4.Niniejszy Regulamin jest dostępny w formie papierowej w recepcji Usługodawcy oraz pod adresem medicus.szczecin.pl/rejestracja-online-pacjenci/regulamin.
2.5.Do korzystania z Portalu internetowego wymagany jest dostęp do Internetu, przeglądarka internetowa obsługująca JavaScript oraz pliki cookies (np. Microsoft Edge, Mozilla Firefox, Google Chrome, Opera) oraz aktywne konto e-mail.
  
3.Zakładanie Konta Użytkownika
3.1.Podczas zakładania Konta Użytkownika należy podać dane Użytkownika: imię, nazwisko, adres e-mail, numer telefonu operatora sieci komórkowej działającego na terenie Polski oraz hasło.
3.2.Założenie konta wymaga akceptacji niniejszego Regulaminu.
  
4.Dodawanie Pacjentów do utworzonego Konta Użytkownika
4.1.Dodawanie Pacjenta do Konta Użytkownika wymaga podania jego danych: imię, nazwisko, data urodzenia, PESEL lub numer paszportu, adres zamieszkania (w tym co najmniej kraj, miejscowość, kod pocztowy i nr domu) oraz opcjonalnie nr telefonu.
  
5.Rezerwacja i opłata za usługę medyczną
5.1.Warunkiem dokonania stałej rezerwacji (o ile wybrana usługa medyczna jej wymaga) jest dokonanie Płatności.
5.2.Rezerwacja tymczasowa (o ile wybrana usługa medyczna jej wymaga) dokonywana jest w chwili rozpoczęcia Płatności na okres 10 minut. Po tym czasie, jeśli Płatność nie zostanie zrealizowana, rezerwacja zostanie anulowana automatycznie a link Płatności straci ważność. W tej sytuacji Użytkownik otrzymuje drogą elektroniczną informację o braku Płatności.
5.3.Po dokonaniu Płatności Użytkownik otrzymuje drogą elektroniczną potwierdzenie zakupu usługi medycznej zawierające w szczególności nazwę usługi oraz wysokość uiszczonej kwoty oraz jeśli wykupiona usługa wymagała dokonania rezerwacji, dane dotyczące terminu rezerwacji, w tym datę i godzinę.
5.4.Po dokonaniu rezerwacji, Usługodawca może wysyłać powiadomienia SMS o terminie rezerwacji.
  
6.Zawarcie umowy
6.1.Zawarcie umowy na wykonanie usługi medycznej następuje każdorazowo po dokonaniu wyboru usługi medycznej, rezerwacji (o ile wybrana usługa medyczna jej wymaga) oraz Płatności.
  
7.Rezygnacja z zakupionej usługi medycznej oraz zwrot Płatności
7.1.W celu rezygnacji z usługi medycznej i uzyskania zwrotu Płatności, prosimy o kontakt z infolinią na adres e-mail rejestracja-online@medicus.szczecin.pl lub telefon nr 914 349 453.
7.2.Infolinia czynna jest od poniedziałku do piątku w godzinach 7:30-16:00.
7.3.Zwrot Płatności, nastąpi przy pomocy tego samego narzędzia płatniczego za pomocą którego dokonano Płatności.
  
8.Płatności
8.1.Operatorem płatności internetowych jest ING BANK ŚLĄSKI Spółka Akcyjna, ul. Sokolska 34 40-086 Katowice, KRS 0000005459, NIP 6340135475, REGON 271514909, realizujący usługę iMoje.
8.2.Płatności mogą być dokonywane w formie: szybkie przelewy (Pay-By-Link), BLIK, karty płatnicze, G-Pay, ApplePay (VISA, VISA Electron, MasterCard, Maestro), iMoje Płacę Później.
  
9.Realizacja usługi medycznej
9.1.W przypadku pierwszego zakupu usługi medycznej dla wybranego Pacjenta, Pacjent przed skorzystaniem z usługi medycznej (w przypadku rezerwacji 20 minut przed terminem rezerwacji) musi udać się, z dokumentem tożsamości, do wydzielonego stanowiska w siedzibie Usługodawcy celem weryfikacji danych Pacjenta
9.2.Po dokonaniu weryfikacji danych Pacjenta o której mowa w punkcie 9.1 regulaminu, przy kolejnych zakupach usług medycznych Pacjent może udać się bezpośrednio na miejsce wykonania usługi medycznej bez dokonywania weryfikacji.
9.3.W siedzibie Usługodawcy, przy stanowisku o którym mowa w punkcie 9.1 regulaminu Pacjent może odebrać fakturę papierową wystawioną w związku z zakupem usługi medycznej.
9.4.W przypadku gdy Pacjent jest osobą pozostającą pod opieką prawną Użytkownika lub co do której Użytkownik jest przedstawicielem ustawowym, weryfikacja o której mowa w punkcie 9.1 regulaminu wymaga przedstawienia dokumentów potwierdzających możliwość działania Użytkownika w imieniu Pacjenta w kwestiach związanych z dostępem do informacji medycznych Pacjenta.
  
10.Reklamacje
10.1.Reklamację należy składać na adres poczty e-mail: rejestracja-online@medicus.szczecin.pl.
10.2.Reklamacja powinna zawierać: nr zamówienia, identyfikator Użytkownika (adres e-mail) oraz dane Pacjenta (imię, nazwisko oraz data urodzenia).
10.3.Reklamacja zostanie rozpatrzona niezwłocznie, jednak nie później niż w ciągu 30 dni od dnia jej otrzymania przez Usługodawcę, chyba że obowiązujące przepisy przewidują krótszy termin rozpatrzenia reklamacji.
  
11.Polityka prywatności i plików cookie portalu internetowego
11.1. Dane Użytkowników oraz Pacjentów będą przetwarzane w celach:
  • świadczenia usług drogą elektroniczną - na podstawie Umowy zawieranej między Użytkownikiem a Usługodawcą (art. 6 ust. 1 lit. b RODO),
  • wykonania obowiązków wynikających z przepisów prawa (w tym przepisów podatkowych lub rachunkowych) - na podstawie obowiązków prawnych Usługodawcy określonych w przepisach prawa powszechnie obowiązującego (art. 6 ust. 1 lit. c RODO),
  • zapewnienia rozliczalności przetwarzania danych osobowych (w tym wykazania, że Dane Osobowe są przetwarzane zgodnie z zasadami dotyczącymi przetwarzania danych osobowych, o których mowa w art. 5 RODO) - na podstawie obowiązków prawnych Usługodawcy określonych w RODO (art. 6 ust. 1 lit. c RODO),
  • dochodzenia roszczeń i obrony praw związanych z prowadzoną przez Usługodawcę działalnością gospodarczą - na podstawie prawnie uzasadnionego interesu Usługodawcy, jakim jest dochodzenie roszczeń i obrona jego praw (art. 6 ust. 1 lit. f RODO),
  • niezbędnych do wykonania Umowy o świadczenie usług medycznych zgodnie z Regulaminem lub podjęcia działań na Państwa żądanie przed zawarciem umowy o świadczenie usług medycznych (art. 6 ust. 1 lit. b) RODO),
  • niezbędnych do wypełnienia obowiązków prawnych ciążących na Usługodawcy, wynikających w szczególności z ustawy z dnia 6 listopada 2008 r. o prawach pacjenta i Rzeczniku Praw Pacjenta (Dz.U. z 2020 r. poz. 849 j.t. ze zm.) (art. 6 ust. 1 lit. c) RODO),
  • niezbędnych do ustalenia, dochodzenia roszczeń i obrony roszczeń związanych ze świadczeniem Usług medycznych, wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez Podmiot leczniczy (art. 6 ust. 1 lit. f) RODO).
11.2.W sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych przez Usługodawcę można się kontaktować z Inspektorem Ochrony Danych pod adresem: rodo@medicus.szczecin.pl lub korespondencyjnie na adres pl. Zwycięstwa 1, 70-233 Szczecin.
11.3. Dane osobowe będą przechowywane przez Usługodawcę przez następujące okresy:
  • w celach niezbędnych do wykonania umowy o świadczenie usług medycznych zgodnie z regulaminem dane osobowe będą przechowywane przez okres trwania umowy, a po tym okresie przez okres przedawnienia ewentualnych roszczeń wynikający z powszechnie obowiązujących przepisów prawa,
  • w celach niezbędnych do wypełnienia obowiązków prawnych ciążących na administratorze, wynikających w szczególności z ustawy z dnia 6 listopada 2008 r. o prawach pacjenta i Rzeczniku Praw Pacjenta, dane osobowe będą przechowywane przez czas określony w przepisach prawa powszechnie obowiązującego, w szczególności ustawy o prawach pacjenta, zgodnie z którą podmiot leczniczy ma obowiązek przechowywać dokumentację medyczną pacjenta przez co najmniej 20 lat.
11.4.Odbiorcami danych osobowych pacjenta i ich administratorem jest Usługodawca.
11.5.Dane osobowe nie będą przekazywane przez Usługodawcę poza Europejski Obszar Gospodarczy, do państw trzecich lub organizacji międzynarodowych.
11.6.W przypadku przetwarzania danych osobowych Użytkownik ma prawo do żądania dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia oraz prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych.
11.7.Użytkownik ma prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych w Warszawie (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa), jeżeli uzna, że przetwarzanie danych jest niezgodne z przepisami prawa.
11.8.Usługodawca wykorzystuje tylko niezbędne sesyjne pliki cookie lub inne podobne technologie w celu identyfikacji użytkownika lub podtrzymania sesji na stronie internetowej.
  
12.Prawo do odstąpienia od umowy
12.1.Użytkownik ma prawo do rezygnacji z usługi medycznej i zwrotu Płatności bez konieczności podawania przyczyny, o ile usługa medyczna nie odbyła się.
12.2.Zwrot pieniędzy zostanie dokonany w ciągu 14 dni roboczych od momentu przyjęcia informacji o rezygnacji z usługi medycznej. Sposób rezygnacji z Wizyty oraz metoda zwrotu Płatności została opisana w punkcie 7. regulaminu.
  
13.Postanowienia końcowe
13.1.Niniejszy regulamin zaczyna obowiązywać z dniem 2 stycznia 2023 roku i dotyczy Umów zawieranych z Użytkownikiem po wejściu w życie regulaminu.
13.2.W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem zastosowanie mają przepisy obowiązującego prawa polskiego.
13.3.Usługodawca zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian niniejszego regulaminu. Użytkownicy zostaną poinformowani drogą elektroniczną o zmianach regulaminu w terminie 30 dni przed wejściem w życie zmian.
13.4.Zmieniony regulamin będzie obowiązywał Użytkownika pod warunkiem poinformowania go o nim w sposób opisany w punkcie 13.3 regulaminu i będzie dotyczył umów zawartych po wejściu w życie zmienionego regulaminu.
REJESTRACJA
Informacja i rejestracja ogólna
(91) 434 73 06 (91) 434 73 06

Rejestracja stomatologiczna
(91) 433 99 80 (91) 433 99 80
(91) 484 65 66 (91) 484 65 66
(91) 484 65 67 (91) 484 65 67
534 742 148 534 742 148
531 018 293 531 018 293
GODZINY PRACY
Lekarze i gabinety stomatologiczne:
8:30-19:00 poniedziałek-piątek
8:30-13:00 sobota
Laboratorium:
7:00-18:00 poniedziałek-piątek
8:30-12:30 sobota
Pracownia rentgenowska:
8:00-18:30 poniedziałek-piątek
8:30-13:00 sobota
NASZA PLACÓWKA
Plac Zwycięstwa 1
70-233 Szczecin

Czynna w godzinach:
7:30-19:00 poniedziałek-piątek
8:30-13:00 sobota
Świadczymy usługi medyczne dla pacjentów firm:

Luxmed
Allianz
Medicover
Enelmed
Compensa TU S.A.